Hampir semua link dibawah adalah halaman milik penulis. Sebarang masalah bolehlah hubungi terus kepada saya.
GAMAT | STATUS PENGHANTARAN | KAEDAH BAYARAN DAN KOS POS | LANGKAWI TOUR |

Wednesday, September 27, 2017

SEPINTAS LALU SIREH LAGENDA / Associated companies at a Glance

Gamat Langkawi keluaran Sireh Lagenda Corporations Sdn Bhd
Syarikat Sireh Lagenda samada Sireh Lagenda Langkawi, Sireh Maju Industri atau lain-lain adalah anak syarikat SIREH LAGENDA CORPORATION SDN BHD. Kepelbagaian ini adalah bukti peningkatan syarikat dari masa ke semasa. Apa yang lebih penting disini adalah, syarikat Sireh Lagenda tetap sama iaitu syarikat yang mengeluarkan produk kesihatan yang kebanyakkannya berasaskan GAMAT. Warisan tradisional penduduk Pulau Langkawi.
Syarikat ini dimiliki oleh seorang anak muda Langkawi (Aznan b Saidin) yang dibantu oleh beberapa rakan yang berwibawa dan berpengalaman secara warisan zaman berzaman dalam mengeluar dan mencipta produk-produk berasaskan GAMAT.

Syarikat ini beribu pejabat dan beroperasi di Pulau Langkawisepenuhnya serta telah mendapat tempahan/pesanan jualan di seluruh semenanjung Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak dan beberapa negara luar. Yang lebih membanggakan lagi, produk berasaskan GAMAT ini mempunyai peluang yang sangat cerah untuk pasaran antarabangsa. Ianya juga telah mendapat tempat di beberapa negara maju di Asia seperti Jepun, Vietnam, Korea, Indonesia, Singapura, Brunei, Filipina, China dan beberapa lagi Negara di Asia.

Oleh kerana permintaan terhadap produk berasaskan GAMAT yang semakin menggalakkan, juga untuk menyahut cabaran kerajaan untuk melahirkan usahawan muda berdaya saing, pihak syarikat telah berusaha untuk mencari dan mempelbagaikan produk-produk kesihatan berasaskan GAMAT dan InsyaAllah akan berusaha memastikan produk-produk keluaran syarikat setanding dengan produk-produk kesihatan di peringkat Antarabangsa.

Dengan sokongan padu secara berterusan dari pengguna seluruh negara telah banyak menyuntik semangat kepada pihak syarikat untuk terus bertahan, berusaha dan memperjuangkan produk keluaran syarikat bumiputra Islam untuk bersaing dengan jenama-jenama yang telah berada diperingkat Antarabangsa.

Elakkan dari produk tiruan dengan mendapatkannya terus dari kami atau pesan secara online disini. Saya Mohd Ridzuan bin Saidin adalah adik kepada pengarah urusan membangunkan blog ini dalam membantu menggerakkan iklan dan pasaran secara atas talian menggunakan sistem online bagi memudahkan lagi pengguna seluruh negara mendapatkan produk keluaran syarikat ini. Harga Online mungkin sedikit berbeza berbanding mendapatkan terus di kedai kami kerana segala risiko penghantaran sebelum sampai kepada pemesan akan ditanggung oleh pihak saya. Pesanan secara pukal tetap mendapat keistimewaan dengan harga seperti yang tertera.

- Kos penghantaran adalah ditanggung oleh pembeli.

PERHATIAN !!
Untuk mengelakkan kekeliruan kepada pelanggan, adalah dimaklumkan bahawa pihak syarikat sebenarnya memiliki 2 logo yang digunakan pada label botol produk. Iaitu lambang sireh dan globe. Kedua logo tersebut adalah hak milik syarikat yang sama. Kini syarikat ini lebih banyak menggunakan logo terbaru (globe) yang asalnya bertujuan untuk kesesuaian pasaran antarabangsa. Dibawah dinyatakan perbezaan logo tersebut.

LAMA 


                           
 BARU
--------------------------------------------------



Company Sireh whether Sireh Lagenda Langkawi, Sireh Maju Industri or any other subsidiary of the Sireh Lagenda CORPORATION SDN BHD. This is evidence of increasing diversity of companies from time to time. What is more important here is, the legend remains the same Sireh the manufacturer of healthcare products, mostly based Gamat. Traditional heritage of Pulau Langkawi.
 

The company is owned by a young Langkawi (Aznan b Saidin) is assisted by a competent and experienced partner in ages heritage in producing and creating products based Gamat.
 

The company is headquartered and operating in the island of Langkawi, and has sales representatives throughout peninsular Malaysia, including Sabah and Sarawak, and even had many dealers on the peninsula. Even more remarkable yet, Gamat based products have tremendous opportunities for the international market. It also has a place in some developed countries in Asia such as Japan, the Vietnam, Korea, Indonesia, Singapore, Brunei, Philippines, China and some countries in Asia.
 

As the demand for products based on a more encouraging Gamat, as well as to challenge the government to produce competitive young entrepreneurs, the company has been trying to find and diversified health products based GAMAT and God willing, will try to ensure that the products of comparable products -health products at the International. With continued support from users all over the country have inspired many of the companies to survive, strive and fight for the company's products to compete with the indigenous Muslim brands that have been rated International. Avoid products with artificial or get it directly from us online messages here. I Mohd Ridzuan bin Saidin is the brother of director ditugsakan help move the market in virtual advertising and use the online system to facilitate more users across the country to get this company's products. Online Prices may be slightly different than getting directly in our store because of all the risks prior to delivery to the customer will be borne by us. Bulk orders get the privilege of prices as set.

The delivery cost is borne by the buyer

5 comments:

  1. sy khairul anwar,pembekal air gamat dan gamat kering,hubungi saya sekiranya pihak tuan perlukan bekalan..0174963996,langkasuka gamat trading and supply,alor setar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada suppliers kst Selangor dan Kuala Lumpur tak?
      Sila telefon adik saya Abdul Rahman - 010-894 5968. Dia nak tahu harga Bam Gamat untuk luka, dan krim untuk pecah tumit kaki.
      Tolong hubungi dia kalau Khairul boleh hantarkan ke Petaling Jaya. Dan bagitahu harga pun ya!

      Delete
  2. Losyen pati halia ada x.? Keluaran sireh lagenda.?

    ReplyDelete
  3. Salam..... Ada Tak sabun utk reading @ sabun menghilangkan jeragat n biji kolestrol

    ReplyDelete

 
Hakcipta : Wan Saidin